T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Çorum İl Sağlık Müdürlüğü Alaca Devlet Hastanesi
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Çorum İl Sağlık Müdürlüğü Alaca Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Evde Sağlık Hizmetleri

Güncelleme Tarihi: 17/02/2021



                                                                           Çorum Evde Sağlık Hizmetleri İl Koordinatörlüğü İçin Tıklayınız

                                                                                                Evde Sağlık  Sorumlu 
Hekimi:Dr.Rukiye YILMAZ

                                                                                                Evde Sağlık  Sorumlu Hemşire:
Seher KARLIKAYA 
 
Başvuru ve Müracaat:

İlk başvuru;   444 38 33 (EV DE) numaralı Evde Sağlık Hizmetleri (ESH) ulusal çağrı merkezine yapılır.

1.Hasta Kabulü ve Muayene Süreci
    
         Ulusal çağrı merkezi aracılığı ile evde sağlık hizmetlerine başvuru yapmış olan hastalara 24 saat içinde ulaşılır. Ev ziyaretine giden Evde Sağlık Hizmetleri ekibi hastayı değerlendirir ve hastanın Evde Sağlık Hizmeti alıp almayacağına karar verir. Hasta ve yakını bilgilendirilir. Hasta Evde Sağlık Hizmeti almaya uygunsa ilerleyen süreç hakkında ekip tarafından bilgi verilir. Evde Sağlık hizmeti verilecek kişi, veli veya vasisini ilk muayenede evde sağlık hizmetleri rıza belgesi okutulup imzalatılarak tedavi planı belirlenir.

2.Hasta Takibi ve Randevu Süreci

         Evde Sağlık Hizmeti verilecek hastaya belirlenen tanı ve tedavi planı doğrultusunda hastanın ayda en az 2 kez takibi yapılır. Hasta yada hasta yakını bağlı olduğu ESH Birimini telefonla arayarak gerekli durumlarda muayene talebini bildirir ve  bu talep doğrultusunda ekipler planlama dahilinde hasta ziyaretini gerçekleştirirler.

Nakil Süreci:

İlk kayıtta 444 38 33 numaralı telefonu arayarak nakil vb. faaliyetlerden yararlanılır. 
Kayıtlı hastalarımızda bağlı olduğu ESH birimimizi arayarak nakil vb. faaliyetlerden yararlanılır.
İleri tetkik ve tedavi gerektiren durumlar, sağlık kurumunun raporunun yenilenmesi vb. hasta hizmeti sunan birim sorumlusu tarafından hastaneye nakli sağlanır.

3.Hizmetin Sonlandırılması

İyileşme 
Hasta/Ailesini Tedaviye Uyumsuzluğu
Vefat
Hasta/Ailesinin Sonlandırma Talebi
İl Dışına Taşınma (geçici/kalıcı)
Personel Güvenliğinin Tehdit Altında Olması
Ailenin Bakımı Sürdürecek Seviyeye Gelmesi
Hastanın mobil ekip tarafından takibinin uygun görülmemesi
Hastanın aile hekimi tarafından takibinin uygun görülmesi
  Gibi durumlarda hizmet sonlandırılır.

 

İLETİŞİM BİLGİLERİ

ADRES: Yıldızhan Mahallesi Cengiztopel Caddesi No:124 Alaca / ÇORUM

Tel:0 (364) 411 10 10 / 0364 411 50 12 (Santral)

DAHİLİ NUMARA: 4059/1177